K&H Bank

Átadás: 2016

  • Customer portal
  • Liferay

K&H Bank

A K&H Bank célja már a projekt kezdetén letisztult volt: elérhetővé kívánták tenni mindazon funkciókat, melyekre az ügyfeleiknek szükségük van a mindennapi bankolásban. Egy portált kértek, amely mindezt lehetővé teszi. Ahhoz, hogy zökkenőmentesen ültethessék át üzleti elképzeléseiket a gyakorlatba, a portál gyártó és szolgáltatási partnere ideális kombinációját kereseték. 

Az új portál személyre szabott felhasználói élményt nyújt minden kijelzőn, legyen az asztali, tablet vagy okostelefon. A cél az egyszerű, átlátható folyamatok biztosítása volt. Számos további megoldás segíti az ügyfeleiket, hogy megalapozott döntést hozhassanak: mindössze a céljaikat kell kiválasztaniuk a megadott lehetőségek közül, majd a weboldalon megjelennek a kapcsolódó termékek és szolgáltatások. A legközelebbi bankfiók megtalálásában egy interaktív térkép segít, ahonnan még útvonaltervező alkalmazást is elérhetünk. 

 A K&H Bank számára a Liferay által biztosított legnagyobb előnynek az bizonyul, hogy az üzleti céljaikat megkötések nélkül tudják megvalósítani.