NN.hu

Átadás: 2014

  • Biztosítás
  • Liferay

NN.hu

 

A projekt kezdetén, a biztosító társaság a korábbi nevén (ING) működött a piacon, de fel akartak készülni az NN-re való névváltoztatásra, és az ehhez kapcsolódó webes rebranding feladatokra. Ehhez viszont egy agilis partnerre volt szüksége, aki levezényli az átalakulást: hagyományos online csatornából digitális értékesítési felületet hoz létre.

Első lépésként tartalmi oldalt készítettünk az NN-nek, olyan UX-központú funkciókkal, mint hírlevél feliratkozás és dokumentum keresés. Összetett árazási algoritmust fejlesztettünk, amely meghatározza az ajánlatadás folyamatát. A megvalósított funkciók közül kiemelhetjük a kötvények generálását és adatbázisban való tárolásukat csakúgy, mint az automatikus kiküldésüket e-mailben a kötelező és információs anyagok csatolásával.