TÁVOLRÓL, SZEMÉLYESEN.

Párbeszéd a 21. század
digitális ügyintézési megoldásairól.

Digitális ügyfélélmény
Online ügyfélazonosítás
Digitális aláírás

WEBINAR: 2023.05.03. 14:00

Mostantól mindenki új szabályok szerint játszik

A COVID járvány mindent korábbi szabályt felülírt, amit az ügyfélkapcsolat-építésről örökérvényűnek gondoltunk. A fizikai kontaktusok visszaszorultak, az ügyfeleket a megszokott módon lehetetlen elérni.

Ebben a helyzetben az önkiszolgáló online felületek, a telefon és a videóhívás csatornáival kiegészülve, jelentősen felértékelődnek.

A banki és biztosítási ügyfelek elérése, azonosítása, a szerződések megkötése digitális platformokra terelődik. Új customer journey-ben teljesedik ki. Egy olyan ügyfélútban, ami a promóciótól, a sales-en át a szerződés megkötéséig zavartalanul kíséri végig ügyfeleidet
.


Távolról, mégis személyesen.

 
_____________________________________________________________________________

Három kérdés amit nem kerülhetünk meg...


Amikor a piac szereplőivel beszélünk, más-más formában, de rendszerint ezt a három kérdés teszik fel nekünk:
 
  • Hogyan fogok mostantól olyan termékeket értékesíteni, melyekhez eddig elengedhetetlen volt az ügyfél fizikai jelenléte, személyazonosságának megerősítése, saját kezű aláírása?
     
  • Hogyan tudom átmenteni az értékesítéshez nélkülözhetetlen személyességet, az egyedi igényekre való reagálást, ha csak távolról tudok kommunikálni az ügyfeleimmel?
     
  • Hogyan tudok ilyen körülmények között üzletileg fejlődni, új közönséget megszólítani, új piacokat szerezni?
 

A Távolról-személyesen.hu ezekre a kérdésekre ad választ.

  

Hogyan?

Egy tematikus webinársorozattal, amely a digitális ügyfélélmény-fejlesztés, az ügyfélazonosítás és az elektronikus szerződéskötés aspektusait járja körbe. A technológiai lehetőségektől, a szabályozási környezeten át a trendekig és az egyészen gyakorlati kérdésekig.
Mindehhez időről-időre informatív háttéranyagokat, Q&A-ket és útmutatókat is megosztunk a résztvevőkkel.  

 

Kik csinálják mindezt és miért?


A Távolról-személyesen.hu három cég kezdeményezése. Más-más területen, de mindannyian a távoli ügyintézés szakértői vagyunk, tevékenységünkkel a banki, biztosítási ügyintézés teljes folyamatát lefedjük.

Example Link

Webtown

2005 óta azért dolgozunk, hogy az online szoftverek egyre jobbak, könnyebben használhatók, kényelmesebbek lehessenek és általuk a mi, felhasználói életünk napról-napra jobbá válhasson a digitális térben. Hatékony megoldások létrehozásában segítkezünk, az agilitás nálunk alapvető feltétel. 

​​​​​​2010 óta vagyunk hivatalos Liferay
Partnerek, 2015 óta Liferay Platinum Partnerek.
Földrajzi korlátok nélkül alkotunk, partnereink azonban személyesen is dolgozhatnak munkatársainkkal Budapest mellett immár Bécs, Rijád, Dublin és London városaiban is.
Example Link

Comnica

18 éve vagyunk aktív szereplői a hazai és nemzetközi telekommunikációs piacnak, contact center megoldások fejlesztésével és internet alapú hangszolgáltatások kereskedelmével foglalkozunk.
Az elmúlt években rengeteget dolgoztunk azon, hogy üzletágaink közös technológiai lehetőségeit jobban kihasználjuk, és a szolgáltatások között új kapukat nyissunk.
A "Távolról, személyesen" gondolatvilág alapján alkottuk meg a Comnica Videocall rendszerét, egy felhő alapú, webes elérésű videóhívó rendszert, mellyel távolról is személyesen intézheti ügyfélkapcsolatait: az első megkeresésétől az ajánlat kiközvetítésén át a szerződéskötésig.

Example Link

Contum

2004-es megalakulásunk óta nagyvállalati informatikai rendszerek szállításával, integrálásával, bevezetésével, illetve supportjával foglalkozunk, beleértve a felmérést és kialakítást is. 
Platformoktól független megoldásaink lehetővé teszik, hogy a papír alapú, illetve digitális információ kezelése, az operatív és az üzleti folyamatok támogatása egységes keretek között, gyorsan, hatékonyan és megtérülő módon történhessen. Az elektronikus hitelesítési szolgáltatások hazai úttörőiként és a digitalizáció elkötelezett híveiként, azért dolgozunk, hogy a digitális ügyintézés gyors, hatékony és biztonságos lehessen.

Munkáink során rengeteg tapasztaltot, tudást gyűjtöttünk össze. Hogy ismereteinket most a piac szereplőivel is megosztjuk, nem puszta önzetlenség. Fontosnak tartjuk, hogy ne csak mi, de ügyfeleink és jövőbeli megbízóink is tisztán lássanak a távoli ügyintézés néha igencsak komplikált kérdéseiben. Mert csak akkor tudunk eredményesen együtt dolgozni.

Ha így lesz, azzal mindannyian jól járunk.