Home - Távolról, személyesen
TÁVOLRÓL, SZEMÉLYESEN.
Digitális ügyfélélmény
Online ügyfélazonosítás
Digitális aláírás
Webtown
2010 óta vagyunk hivatalos Liferay
Partnerek, 2015 óta Liferay Platinum Partnerek.
Földrajzi korlátok nélkül alkotunk, partnereink azonban személyesen is dolgozhatnak munkatársainkkal Budapest mellett immár Bécs, Rijád, Dublin és London városaiban is.
Comnica
18 éve vagyunk aktív szereplői a hazai és nemzetközi telekommunikációs piacnak, contact center megoldások fejlesztésével és internet alapú hangszolgáltatások kereskedelmével foglalkozunk.
Az elmúlt években rengeteget dolgoztunk azon, hogy üzletágaink közös technológiai lehetőségeit jobban kihasználjuk, és a szolgáltatások között új kapukat nyissunk.
A "Távolról, személyesen" gondolatvilág alapján alkottuk meg a Comnica Videocall rendszerét, egy felhő alapú, webes elérésű videóhívó rendszert, mellyel távolról is személyesen intézheti ügyfélkapcsolatait: az első megkeresésétől az ajánlat kiközvetítésén át a szerződéskötésig.
Contum
2004-es megalakulásunk óta nagyvállalati informatikai rendszerek szállításával, integrálásával, bevezetésével, illetve supportjával foglalkozunk, beleértve a felmérést és kialakítást is.
Platformoktól független megoldásaink lehetővé teszik, hogy a papír alapú, illetve digitális információ kezelése, az operatív és az üzleti folyamatok támogatása egységes keretek között, gyorsan, hatékonyan és megtérülő módon történhessen. Az elektronikus hitelesítési szolgáltatások hazai úttörőiként és a digitalizáció elkötelezett híveiként, azért dolgozunk, hogy a digitális ügyintézés gyors, hatékony és biztonságos lehessen.