Üzleti reggeli 2022.09.29. - Távolról, személyesen
TÁVOLRÓL, SZEMÉLYESEN.
2022.09.29. - Üzleti reggeli
Digitális, vagy digital-ish?
Nemcsak látványos, de konvertál is:
így építs end-to-end online ügyfélutat
Hogyan találkoznak az MNB digitalizációs ajánlásai az ügyfeleid igényeivel és az éppen feje tetejére álló világ kihívásaival? Üzleti brunch Szombati Anikóval, az MNB digitalizációs vezetőjével és a pénzügyi piac meghatározó szereplőivel.
Az üzleti reggeli témái
moderátor: Lemák Gábor
1. kerekasztal
A kerekasztalt Szombati Anikó vezette fel.
Szombati Anikó
Az MNB, digitalizációért és a FinTech szektor fejlesztéséért felelős igazgatója
Oláh Gábor
A Raiffeisen Bank digitalizációs vezetője
Kováts Norbert
A K&H Bank omnichannel fejlesztésekért felelős vezetője
Hatósági ajánlások és piaci teljesülések
moderátor: Lemák Gábor
1. téma
Jelenleg közepes szintűnek értékelte a jegybank a hazai bankszektor digitális fejlettségét. Véleményetek szerint melyek azok a legfontosabb (bankon belüli és kívüli) lépések, beavatkozások, amelyek rövid távon hozzájárulhatnának a szektor digitális fejlettségi szintjének szignifikáns fejlődéséhez?
2. téma
Bő 2 évvel ezelőtt a feje tetejére állt a világ és a pandémia jelentős lökést adott a digitalizációnak, lényegesen felgyorsította azt. Napjainkban ismét a feje tetejére állt a világ és olyan szuperviharral kell szembenézni, amire korábban nem volt példa. A digitális transzformációra ezt milyen hatással lesz?
3. téma
Szubjektív várakozás: Mi a digitális transzformáció végállomása?
2. kerekasztal
A kerekasztalt Horváth Gergely vezette fel.
Kalmár Péter
A Webtown vezetője
Malinkó Péter
A Contum vezetője
Horváth Gergely
A Comnica üzletfejlesztési igazgatója
Látványpékség helyett valódi digitalizáció,
avagy hogyan épül fel az ideális end-to-end online ügyfélút
1. téma
Egyre többször hallani, hogy a bankoknak fel kell gyorsulniuk a fejlesztésekkel, olyan szolgáltatási területekre kell belépniük, amelyek túlmutatnak a bankoláson (beyond banking), ami azt is jelenti, hogy sokkal rugalmasabb feltételeket kell teremteni a kísérletezésre, a try & error és a learning by doing megközelítésekre. A bankok digitális önállóságra törekszenek, aminek szintén feltétele, hogy ehhez rendelkezzenek a megfelelő IT környezettel, kapacitásokkal, kompetenciákkal és módszertanokkal. „Úgy kellene viselkedniük, mint a tech cégeknek” – hangzik el egyre többször.
Véleményetek szerint szükségszerű, hogy a bankok úgy működjenek, mint a tech cégek? Ti, mint tech cégek, mit javasolnátok a bankoknak? Mi a realitása ennek ma? És milyen messze vannak ettől a működési modelltől a bankok?
Ti hogyan látjátok, milyen IT eszközök, környezet, módszertani szükséges ahhoz, hogy ez a tech-szerű működés megvalósuljon? Ehhez Ti miket tudtok biztosítani a bankok, pénzügyi szolgáltatók számára?
Hogyan válhatnak adaptívabbá a bankok?
2. téma
A fentieket hogyan lehetne átültetni a gyakorlatba, pl. a fogyasztóbarát lakáshitel újabb elvárásainak teljesítése során? Milyen javaslataitok lennének az MNB útmutatójában található "online felülethez" kapcsolódóan? Hogyan lehetne legtöbbet kihozni az "online felület" nyújtotta lehetőségekből?
3. téma
Szubjektív várakozás: Mi a digitális transzformáció végállomása?