Üzleti reggeli 2022.09.29. - Távolról, személyesen
TÁVOLRÓL, SZEMÉLYESEN.
      2022.09.29. - Üzleti reggeli
     
    Digitális, vagy digital-ish?
Nemcsak látványos, de konvertál is:
 így építs end-to-end online ügyfélutat
    Hogyan találkoznak az MNB digitalizációs ajánlásai az ügyfeleid igényeivel és az éppen feje tetejére álló világ kihívásaival? Üzleti brunch Szombati Anikóval, az MNB digitalizációs vezetőjével és a pénzügyi piac meghatározó szereplőivel.
  
   Az üzleti reggeli témái
     moderátor: Lemák Gábor 
    
   1. kerekasztal
     A kerekasztalt Szombati Anikó vezette fel.
    
   Szombati Anikó
        Az MNB, digitalizációért és a FinTech szektor fejlesztéséért felelős igazgatója
       
      Oláh Gábor
        A Raiffeisen Bank digitalizációs vezetője
       
      Kováts Norbert
        A K&H Bank omnichannel fejlesztésekért felelős vezetője
       
      Hatósági ajánlások és piaci teljesülések
     moderátor: Lemák Gábor
    
    
 1. téma
    Jelenleg közepes szintűnek értékelte a jegybank a hazai bankszektor digitális fejlettségét. Véleményetek szerint melyek azok a legfontosabb (bankon belüli és kívüli) lépések, beavatkozások, amelyek rövid távon hozzájárulhatnának a szektor digitális fejlettségi szintjének szignifikáns fejlődéséhez?
2. téma
Bő 2 évvel ezelőtt a feje tetejére állt a világ és a pandémia jelentős lökést adott a digitalizációnak, lényegesen felgyorsította azt. Napjainkban ismét a feje tetejére állt a világ és olyan szuperviharral kell szembenézni, amire korábban nem volt példa. A digitális transzformációra ezt milyen hatással lesz?
3. téma
Szubjektív várakozás: Mi a digitális transzformáció végállomása?
2. kerekasztal
     A kerekasztalt Horváth Gergely vezette fel.
    
   Kalmár Péter
        A Webtown vezetője
       
      Malinkó Péter
        A Contum vezetője
       
      Horváth Gergely
        A Comnica üzletfejlesztési igazgatója
       
      Látványpékség helyett valódi digitalizáció,
avagy hogyan épül fel az ideális end-to-end online ügyfélút
1. téma
      Egyre többször hallani, hogy a bankoknak fel kell gyorsulniuk a fejlesztésekkel, olyan szolgáltatási területekre kell belépniük, amelyek túlmutatnak a bankoláson (beyond banking), ami azt is jelenti, hogy sokkal rugalmasabb feltételeket kell teremteni a kísérletezésre, a try & error és a learning by doing megközelítésekre. A bankok digitális önállóságra törekszenek, aminek szintén feltétele, hogy ehhez rendelkezzenek a megfelelő IT környezettel, kapacitásokkal, kompetenciákkal és módszertanokkal. „Úgy kellene viselkedniük, mint a tech cégeknek” – hangzik el egyre többször.
     
     
      Véleményetek szerint szükségszerű, hogy a bankok úgy működjenek, mint a tech cégek? Ti, mint tech cégek, mit javasolnátok a bankoknak? Mi a realitása ennek ma? És milyen messze vannak ettől a működési modelltől a bankok?
  
     
    
     Ti hogyan látjátok, milyen IT eszközök, környezet, módszertani szükséges ahhoz, hogy ez a tech-szerű működés megvalósuljon? Ehhez Ti miket tudtok biztosítani a bankok, pénzügyi szolgáltatók számára?
  
    
    
     Hogyan válhatnak adaptívabbá a bankok?
    
    
 2. téma
    A fentieket hogyan lehetne átültetni a gyakorlatba, pl. a fogyasztóbarát lakáshitel újabb elvárásainak teljesítése során? Milyen javaslataitok lennének az MNB útmutatójában található "online felülethez" kapcsolódóan? Hogyan lehetne legtöbbet kihozni az "online felület" nyújtotta lehetőségekből?
3. téma
Szubjektív várakozás: Mi a digitális transzformáció végállomása?