Webinar 2023.10.05. - Távolról, személyesen
TÁVOLRÓL, SZEMÉLYESEN - SPECIAL EDITION
Digitális jelzáloghitel: technológia, szabályozás, ügyfélélmény
Webinár a bevezetés alapkérdéseiről
VISSZAJÁTSZÁS
A banki ügyintézés digitalizációjának következő nagy mérföldköve a jelzáloghitelezés online térbe terelése. Az informatikai megoldások rendelkezésre állnak, az ügyfelek nyitottak, és már vannak sikeresek pilotok.
Milyen technológiával érdemes nekivágni a jelzáloghitelezés digitalizálásának?
Hogyan szabályozza mindezt az új e-ügyintézési törvény és a frissített jogszabályok?
Hány lépésre járunk a teljesen digitalizált, mobilon intézhető hitelfelvételig, és mik ennek a feltételei?
Hogyan állnak mindehhez az ügyfelek az eddigi digitális pilotok alapján?
Ezekre a kérdésekre válaszoltunk 2023. október 5-én tartott webinárunkon.
Előadóink voltak
A CMS nemzetközi ügyvédi iroda technológiai jogi csapatának szenior ügyvédje. Szakterülete a fintech jog, szoftverjog, IT és IP jog, adatvédelem és a mesterséges intelligencia jogi szabályozása. Kiterjedt tapasztalattal rendelkezik a jelzáloghitelek, a banki digitalizáció és az e-aláírás területén.
E-mail:
katalin.korvath@cms-cmno.com
A Bankmonitor innovációért, digitalizációért felelős operatív ügyvezető igazgatója. Nevéhez fűződik számos, a magyar piacon elsőként bevezetett lakossági banki digitális fejlesztés és újítás. Több mint 18 évnyi banki és pénzügyi szolgáltatói tapasztalat van a háta mögött.
E-mail:
istvan.huszar@bankmonitor.hu
A Comnica vezetője, a digitális ügyfélazonosítás szakértője. Közel két évtizedet töltött biztosítási folyamatok digitalizációjával a Biztosítás.hu, majd a Netrisk igazgatójaként.
A pénzügyi és az IT világ találkozásának kérdései, a fintech új perspektíváinak felfedezése érdekli a legjobban.
E-mail:
gabor.jeney@comnica.com
Felvétel
Az üzleti reggeli témái
1. kerekasztal
Szombati Anikó
Oláh Gábor
Kováts Norbert
Hatósági ajánlások és piaci teljesülések
1. téma
Jelenleg közepes szintűnek értékelte a jegybank a hazai bankszektor digitális fejlettségét. Véleményetek szerint melyek azok a legfontosabb (bankon belüli és kívüli) lépések, beavatkozások, amelyek rövid távon hozzájárulhatnának a szektor digitális fejlettségi szintjének szignifikáns fejlődéséhez?
2. téma
Bő 2 évvel ezelőtt a feje tetejére állt a világ és a pandémia jelentős lökést adott a digitalizációnak, lényegesen felgyorsította azt. Napjainkban ismét a feje tetejére állt a világ és olyan szuperviharral kell szembenézni, amire korábban nem volt példa. A digitális transzformációra ezt milyen hatással lesz?
3. téma
Szubjektív várakozás: Mi a digitális transzformáció végállomása?
2. kerekasztal
Kalmár Péter
Malinkó Péter
Horváth Gergely
Látványpékség helyett valódi digitalizáció,
avagy hogyan épül fel az ideális end-to-end online ügyfélút
1. téma
2. téma
A fentieket hogyan lehetne átültetni a gyakorlatba, pl. a fogyasztóbarát lakáshitel újabb elvárásainak teljesítése során? Milyen javaslataitok lennének az MNB útmutatójában található "online felülethez" kapcsolódóan? Hogyan lehetne legtöbbet kihozni az "online felület" nyújtotta lehetőségekből?
3. téma
Szubjektív várakozás: Mi a digitális transzformáció végállomása?