Webinar 2022.06.08. - Távolról, személyesen
TÁVOLRÓL, SZEMÉLYESEN.
2022.06.08.
Digitális ügyintézés: tervezés, bevezetés, nagyüzem
Hogyan ne rontsd el a projektet?
Webinar bankoknak, biztosítóknak,
pénzügyi szervezeteknek
A döntés már megszületett: kell egy rendszer, amin az ügyfeleid bármilyen ügyet azonnal elintézhetnek online.
Segítséget kérhetnek, szerződéseket köthetnek, és úgy vásárolhatnak hitelt vagy biztosítást, hogy közben egyszer sem kell betenniük a lábukat az ügyfélpontba.
Nincs más hátra, mint megtervezni a digitális onboarding, a távoli azonosítás és az elektronikus aláírás folyamatait, majd elindítani a bevezetést. Bár mindez messze nem olyan komplikált, mint amilyennek elsőre tűnik, azért vannak buktatók.
A jó hír, hogy az alaphibákat mások már elkövették, így neked már nem kell.
Témáink
Így ne rontsd el a projektet!
A 9 legfontosabb tanács az onboarding, az ügyfélazonosítás és az e-aláírás szakértőitől
Egy őszinte case study
Egy digitális projekt anatómiája, hasznos tanulságokkal
Előadóink
Sebestyén András
András a Grantis társalapítója és vezérigazgatója. 14 éves tapasztalattal rendelkezik a biztosítói és tőkepiaci közvetítői területen. Közelről követi a piac változásait és az online innovációk térnyerését. Bevallása szerint a Grantis sikere nem kis részben az alapításkor még web 2.0-ként ismert fordulatnak volt köszönhető, cége azóta is nagyban épít az új digitális megoldások lehetőségeire.
Malinkó Péter
Péter a Contum alapító tulajdonosa, az elektronikus aláírás és a távoli szerződéskötés szakértője.
Több mint 15 éve foglalkozik nagyvállalati dokumentum-kezelő rendszerekkel.
A digitális transzformáció elkötelezett híve és hirdetője.
Több mint 15 éve foglalkozik nagyvállalati dokumentum-kezelő rendszerekkel.
A digitális transzformáció elkötelezett híve és hirdetője.
Horváth Gergely
Gergő a Comnica üzletfejlesztési igazgatójaként dolgozik a nagyvállalati ügyfelek termék-bevezetési projektjeinek sikeréért.
Az elmúlt 15 évben vállalati call center bevezetések, contact center automatizációs és integrált customer experience megoldások területén szerezett tapasztalatokat.
A távoli ügyfélazonosítás szakértője.
Az elmúlt 15 évben vállalati call center bevezetések, contact center automatizációs és integrált customer experience megoldások területén szerezett tapasztalatokat.
A távoli ügyfélazonosítás szakértője.
Kalmár Péter
Péter a Webtown egyik alapítója és ügyvezetője.
Több mint másfél évtizedes tapasztalattal rendelkezik integrált rendszerek üzleti tervezésében és informatikai kivitelezésében.
A digitális ügyfélélmény-fejlesztés szakértője.
Több mint másfél évtizedes tapasztalattal rendelkezik integrált rendszerek üzleti tervezésében és informatikai kivitelezésében.
A digitális ügyfélélmény-fejlesztés szakértője.