Webinar 2021.09.29. - Távolról, személyesen
TÁVOLRÓL, SZEMÉLYESEN.
2021.09.29.
Banki és biztosításiszelfi-service, mobilon
Okostelefonos ügyintézés az onboardingtól a szerződéskötésig
Témáink
Az ügyfelek egyre kevésbé hajlandók alkalmazkodni a nyitvatartási időhöz, szívesebben intéznék a számlanyitást, biztosításkötést önállóan, az okostelefonjukon. A kézenfekvő megoldás az önkiszolgáló szelfifotós ügyintézés, de csak akkor, ha a folyamat gyors és minden lépést alaposan átgondoltunk.
- Hogyan menedzseljük le a szelfifotós ügyfélazonosítást kevesebb mint 3 perc alatt?
- Hogyan zárjuk a folyamatot e-szerződéskötéssel, ügyféllemorzsolódás nélkül?
Bonus: "Ügyfélszerzés és megtartás a digitális térben, távoli azonosítással"
Bruzsa Géza, CEO, InstaCash, a webinar vendégelőadója
Ezekre a kérdésekre válaszolunk következő webinarunkon – az üzleti stratégia, a technológiai lehetőségek és a jogi környezet aspektusaiból, élő demóval.
Előadóink
Bruzsa Géza
15 év retail banki tapasztalattal rendelkező startupper, aki cége saját fejlesztésű alkalmazásával tenné élménnyé a hiteligénylést. Értékesítési tanácsadóból lakossági üzletfejlesztési igazgatóvá válása útján megtanulta, mik az ügyfelek problémái, és megtapasztlata, mik a bankok korlátai a megoldásukban. Úgy gondolja, létezik frusztráció-mentes finanszírozási folyamat, ami legalább olyan egyszerű, élményszerű és transzparens, mint élelmiszert rendelni a Kiflitől, vagy taxit hívni Uberen.
Malinkó Péter
Péter a Contum alapító tulajdonosa, az elektronikus aláírás és a távoli szerződéskötés szakértője.
Több mint 15 éve foglalkozik nagyvállalati dokumentum-kezelő rendszerekkel.
A digitális transzformáció elkötelezett híve és hirdetője.
Több mint 15 éve foglalkozik nagyvállalati dokumentum-kezelő rendszerekkel.
A digitális transzformáció elkötelezett híve és hirdetője.
Horváth Gergely
Gergő a Comnica üzletfejlesztési igazgatójaként dolgozik a nagyvállalati ügyfelek termék-bevezetési projektjeinek sikeréért.
Az elmúlt 15 évben vállalati call center bevezetések, contact center automatizációs és integrált customer experience megoldások területén szerezett tapasztalatokat.
A távoli ügyfélazonosítás szakértője.
Az elmúlt 15 évben vállalati call center bevezetések, contact center automatizációs és integrált customer experience megoldások területén szerezett tapasztalatokat.
A távoli ügyfélazonosítás szakértője.
Kalmár Péter
Péter a Webtown egyik alapítója és ügyvezetője.
Több mint másfél évtizedes tapasztalattal rendelkezik integrált rendszerek üzleti tervezésében és informatikai kivitelezésében.
A digitális ügyfélélmény-fejlesztés szakértője.
Több mint másfél évtizedes tapasztalattal rendelkezik integrált rendszerek üzleti tervezésében és informatikai kivitelezésében.
A digitális ügyfélélmény-fejlesztés szakértője.