Webinar_0503_2 - Távolról, személyesen
TÁVOLRÓL, SZEMÉLYESEN
Lakáshitel digitálisan
Így építsd fel az online ügyfélutat
A visszaszámlálás elkezdődött. 8 hónapjuk maradt a bankoknak, hogy befejezzék a lakáshiteligénylés online ügyfélútjainak kialakítását, ha szeretnék elnyerni az MNB fogyasztóbarát hitel minősítését.
Van azonban egy óra, ami ennél is gyorsabban ketyeg: az ügyfeleké, akik ma már minden egyszerűen, gyorsan akarnak elintézni. Online.
Ügyfélportál fejlesztés, ügyfélazonosítás, minősített aláírás és MI alapú automatizáció: a Távolról, személyesen szakértői feszes, de kivitelezhető tervet állítottak össze a digitális ügyfélút teljes kikövezéséhez.
- Integráció helyett összekapcsolás: hogyan lássunk neki a meglévő rendszerek összekötésének és az újak bevezetésének?
- MINDEN helyett MVP: mik a valódi prioritások a hátralévő időben és melyek a későbbre tolható, "nice-to-have" fejlesztések?
- Piac mellett MNB: hogyan értékeli a fejlesztéseket a jegybank, és hogyan látja jövőbeli szerepét a digitalizációban?
A webinar vendégei:
- Fáykiss Péter, az MNB digitalizációs igazgatója
- Czira Xénia, a Raiffeisen Bank senior product ownere
- Malinkó Péter, a Contum ügyvezetője, az elektronikus aláírás szakértője
- Kalmár Péter, a Webtown ügyvezetője, a digitális ügyfélélmény-fejlesztés szakértője
- Jeney Gábor, a Comnica ügyvezetője, a digitális ügyfélazonosítás szakértője
Időpont: 2023. május 3., szerda, 14:00
Az üzleti reggeli témái
1. kerekasztal
Szombati Anikó
Oláh Gábor
Kováts Norbert
Hatósági ajánlások és piaci teljesülések
1. téma
Jelenleg közepes szintűnek értékelte a jegybank a hazai bankszektor digitális fejlettségét. Véleményetek szerint melyek azok a legfontosabb (bankon belüli és kívüli) lépések, beavatkozások, amelyek rövid távon hozzájárulhatnának a szektor digitális fejlettségi szintjének szignifikáns fejlődéséhez?
2. téma
Bő 2 évvel ezelőtt a feje tetejére állt a világ és a pandémia jelentős lökést adott a digitalizációnak, lényegesen felgyorsította azt. Napjainkban ismét a feje tetejére állt a világ és olyan szuperviharral kell szembenézni, amire korábban nem volt példa. A digitális transzformációra ezt milyen hatással lesz?
3. téma
Szubjektív várakozás: Mi a digitális transzformáció végállomása?
2. kerekasztal
Kalmár Péter
Malinkó Péter
Horváth Gergely
Látványpékség helyett valódi digitalizáció,
avagy hogyan épül fel az ideális end-to-end online ügyfélút
1. téma
2. téma
A fentieket hogyan lehetne átültetni a gyakorlatba, pl. a fogyasztóbarát lakáshitel újabb elvárásainak teljesítése során? Milyen javaslataitok lennének az MNB útmutatójában található "online felülethez" kapcsolódóan? Hogyan lehetne legtöbbet kihozni az "online felület" nyújtotta lehetőségekből?
3. téma
Szubjektív várakozás: Mi a digitális transzformáció végállomása?
Regisztráció
Beszélgetőtársaink
Fáykiss Péter
A Magyar Nemzeti Bank digitalizációs igazgatója
Czira Xénia
A Raiffeisen Bank senior product ownere
Malinkó Péter
A Contum ügyvezetője, az elektronikus aláírás szakértője
Kalmár Péter
A Webtown ügyvezetője, a digitális ügyfélélmény fejlesztésének szakértője
Jeney Gábor
A Comnica ügyvezetője, a digitális ügyfélazonosítás szakértője